ПродукціяПрограмне забезпеченняРесторан

Ресторан


Збільшити зображення
Програмний комплекс Ресторан призначений для автоматизації підприємств громадського харчування. Здійснює централізований товарний та фінансовий облік, орієнтований на глобальний контроль руху товару та коштів.
При правильному підході, автоматизація роботи ресторану, кафе, фаст-фуду та бару дає вражаючі результати: обсяг виручки може збільшитися на 30-40%. Оптимально підібране обладнання у поєднанні зі спеціалізованим програмним забезпеченням забезпечує високу ефективність роботи підприємства, дозволяючи мінімізувати витрати та захистити вкладені інвестиції.

Оперативна частина (Front office) Ресторан:

  • Забезпечує просте оформлення замовлень офіціантами з одночасною печаткою замовлення на кухні або в барі
  • Дозволяє офіціанту, використовуючи КПК як електронне меню, передати замовлення на кухню або в бар, не відходячи від столика клієнта
  • Здійснює підрахунок та роздрукування клієнтського рахунку
  • Здійснює автоматичний контроль прийняття та виконання замовлень.

Програмний комплекс Ресторан здійснює централізований товарний та фінансовий облік підприємства, орієнтований на глобальний контроль руху товару та коштів. Система моніторингу торгової зали дозволяє відстежувати всі операції з обслуговування клієнтів офіціантами.

Облікова частина (Back оffice) Ресторан виконує:

  • Облік закупівель, наявності та використання сировини та готової продукції в усіх підрозділах підприємства
  • Багаторівневу пряму та зворотну калькуляцію продукції, списання сировини за нормами витрат
  • Формування відпускних цін на готову продукцію, визначення собівартості страв та прибутковості
  • Контроль клієнтської бази закладу, впровадження дисконтних програм, регулювання системи знижок та націнок
  • Табелювання робочого часу працівників та контроль розрахунку з персоналом
  • Введення даних на віддалених робочих місцях з наступним об'єднанням у єдину інформаційну базу.

Переваги впровадження програмного комплексу Ресторан:

  • Технологія «Клієнт-Сервер» забезпечує максимальну надійність зберігання даних та високу швидкість їх обробки
  • Єдина база даних дозволяє ефективно вести товарний, виробничий та фінансовий облік, керувати клієнтською базою (програмами лояльності) та взаєморозрахунками з контрагентами, оперативно приймати управлінські рішення
  • Персоніфікація прийнятих замовлень, відмовних позицій у рахунках, сум виторгу дає можливість проаналізувати роботу окремого співробітника та всього підрозділу загалом
  • Диференційовані права доступу дозволяють персоналу користуватися лише тими функціями програми, які дозволені адміністратором
  • Зв'язок клієнтського робочого місця з сервером здійснюється через локальну мережу або Інтернет (для віддалених філій)
  • Система виведення звітів налаштовується за заданими показниками
  • Зрозумілий і зручний інтерфейс не викликає труднощів.

Документація та програмне забезпечення:

Програма-установник версія 2.0.65.0 UnisystemSoft_v2_0_65_0.zip
Оновлення програми (версія 2.1.53.0) та посібник користувача щодо його встановлення UnisystemSoft_update.zip
Посібник користувача щодо встановлення та активації програмного комплексу UnisystemSoft_manual.rar
Сьогодні:

Новини фірми.

Погода сьогодні

Курс валют

Курс долара